چاپ مرکزی

خدمات چاپ

چاپ مرکزی

خدمات چاپ

درباره چاپ

در این مرحله ذهنیات یک طراح بر روی تراکت بستر مورد نظر منتقل شده و در بعضی موارد  آخرین مرحله از زنجیره عملیات چاپ بشمار میرود. یک طراح به اندازه آشنایی اش از دستگاه و فرآیند چاپ  میاواند کارهایش را سفارشی تر  مقرون بصرفه تر و یا سریعتر کارت ویزیت به چاپ برساند. یک ناظر چاپ اصولا اگر در این مرحله ضعف داشته باشدشاید اصلا نتواند کارت ویزیت سفارش بگیرد. چون مشتری برای همین او را استخدام کرده تا کارهایش را بدون عیب و نقص و یا هزینه های اضافی به چاپ برساند. یک کارگر چاپچی هم که اگر از دستگاهی که با آن کار میکند چیزی نداند تراکت  وضع و حالش معلوم است.عملیات برای تولید بسیاری از کارت ویزیت محصولات چاپی  در مرحله چاپ تمام نمی شوند.به فرایندها و تخصصهای متعدد دیگری پس از چاپ احتیاج است  تا مثلا یک جعبه محصول و یا یک ساک دستی تبلیغاتی آماده برای استفاده شوند.مراحلی مانند روکش (انواع ورنی و سلفون) تیغ زنی  برجسته کاری و طلاکوب  قالب سازی  ترموگرافی  جعبه کارت ویزیت چسبانی  فنرکشی صحافی و... همگی بعد از مرحله چاپ انجام میشوند تراکت.بسته به شغل شما  ممکن است با یکی یا چند تا از این صنوف ارتباط پیدا کنید.

 جواب واقعی برای کسی که میخواهد وارد این صنعت بشود این است که باید مجموعه ای از دوره های تئوری و عملی را طی نماید تا درنهایت بتواند بر کار خود مسلط کارت ویزیت باشد.نکته جالب هم در این صنف و هم در سایر مشاغل این است که هیچ انسانی تراکت در هیچ تخصصی نمیتواند ادعا نماید که به انتهای راه رسیده و از همه ریزه کاریها باخبر است . در هر زمینه تنها افرادی زنده و پویا هستند که هرلحظه خود را برای یادگیری نکات جدید آماده نگهدارند و برنده مسابقه کسی است که بیشتر در موارد موشکافی نموده و تراکت بدنبال بدست آوردن پاسخ سئوالاتش باشد.


قنات کیش

قنات کیش بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت دارد و آب شیرین قابل شرب ساکنان هتل های کیش جزیره را تامین می‌کرده است. قنات کیش از نظر طول رشته قنات و یا هتل عمق چاه‌ها قابل مقایسه با قنات‌هاى دیگر نقاط ایران نیست‌، اما با توجه به شیب بسیار کم جزیره‌، چگونگى هدایت آب‌هاى زیرزمینى به سطح زمین در کیش بسیار مهم بوده و نشان مى‌دهد که در زمان خود از پیشرفته‌ترین روش‌ها براى حفر قنات استفاده مى‌کردند. امروزه مجموعه قنات با تغییر کاربری به یک هتل شهر زیر‌زمینی شگفت‌انگیز بدل شده هتل های کیش که بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و اکنون کاریز کیش خوانده می‌شود.کارگزاران با تجربه زحمت تمام طراحی ها را کشیده و می کوشند تا در پروژه بازسازی هتل قنات کیش (کاریزکیش) ضمن حفظ بافت تاریخی آن کاربری های هتل های کیش جدیدی از این شهر زیر زمینی بدست آورند.شهر زیر زمینی کاریز در فاز یک خود به قسمت های مختلف از جمله غرفه های صنایع دستی ایران و جهان، رستوران سنتی و جدید، موزه سالن آمفی هتل های کیش تئاتر سالن کنفرانس، گالری های هنری تقسیم و قابل بهره برداری خواهد بود. شهر کاریز در عمق 16 متری زیر زمین قرار دارد. سقف آن هشت متر ارتفاع و بیشتر سقف آن مملو از سنگواره ، هتل های کیش صدف و مرجان هایی است که با نظر کارشناسی 270 تا 570 میلیون سال قدمت هتل دارد و تک تک آن شناسایی و دارای شناسنامه رسمی است.


دیدنیهای تهران

باغ عمارت مسعودیه بادستور مسعود میرزا حاکم اصفهان، ملقب به ظل السلطان فرزند ناصرالدین شاه پس از آقامحمد در 1295 ق، به سرکار گری رضا قلی هتل اسپیناس پالاس خان (ملقب به سراج الملک) در زمینی به وسعت حدود 4000 مترمربع و مرکب از بیرونی هتل استقلال (دیوان خانه) و اندرونی و دیگر ملحقات بنا شده است. در واقع نام این عمارت نیز هتل استقلال برگرفته از نام مسعود میرزا به مسعودیه شهرت یافته است هتل اسپیناس پالاس. معمار این بنا استاد شعبان معمار باشی و ناظر آن میرزا رضا قلی خانی ملقب به سراج الملک است. هتل استقلال عمارت مسعودیه در طول سالهای عمر خود شاهد وقایع بسیار زیادی بود. در جریان جنبش مشروطه با توجه به نزدیکی آن به میدان بهارستان و اختلاف ظل السلطان با برادرش مظفر الدین شاه هتل اسپیناس پالاس و فرزند او، یکی از پایگاه های مشروطه خواهان و مخالفان محمد علی شاه بود. در سال 1287 در نزدیکی این عمارت بمبی هتل استقلال دست ساز زیر کالسکه محمد علی شاه منفجر شد که بهانه لازم را برای به توپ بستن مجلس دست او داد. هتل اسپیناس پالاس پس از واقعه بهارستان، هتل استقلال عمارت مسعودیه نیز به همراه خانه ظهیرالدوله هتل اسپیناس پالاس و سایر مشروطه خواهان به رگبار بسته شد.


ویژگیهای اقتصادی مشهد

پایه و اساس فعالیت های رزرو هتل اقتصادی شهرستان مشهد بر پایه گردشگری، گشتگری، صنعت و کشاورزی میباشد. مهم ترین محصولات کشاورزی مشهد: غلات رزرو هتل ، چغندرقند رزرو هتل مشهد و رزرو هتل محصولات جالیزی میباشد؛ و معادن مهم آن نیز سنگ گچ، نمک، فلدسپات، کرومیت و سنگ مرمر است. مهم ترین صنایع موجود درمشهد، غذایی، پوشاکی، چرم، تولید مصالح رزرو هتل ساختمانی، صنایع فلزی و صنایع دستی میباشد. تقریبا ۴۰ درصد کل صنایع مشهد را صنایع غذایی دربر گرفته استیخ بهایی از علما و شاعران رزرو هتل مشهد و حکمای معروف مشهد است. «بهاءالدین محمد عاملی» معروف به «شیخ بهایی» در سال ۹۳۵ ه. ق در «بعلبک» بدنیا آمد. در هفت سالگی با پدرش به ایران مهاجرت کرد. او مدتی وزیر «شاه عباس» صفوی بود.  رزرو هتل مشهد در سیاست رزرو هتل مشهد و فرهنگ ایران نقش اساسی ایفا میکرد. از این دانشمند تالیفات رزرو رزرو هتل هتل مشهد متعددی در دست میباشد؛ مقبره شیخ بهایی