چاپ مرکزی

خدمات چاپ

چاپ مرکزی

خدمات چاپ

رزرو هتل

هُتِل نوعی مکان مسکونی اجاره ای است که معمولا برای مدت کوتاه به رزرو هتل افراد اجاره داده می شود. هتل ها از امکانات اقامتی و رزرو هتل گردشگری شهرها به حساب می آیند رزرو هتل و بیشتر مورد استفاده مسافران و گردشگران قرار می گیرند. هتل ها دارای تعداد زیادی اتاق هستند که گاه به چند صد اتاق می رسد. علاوه بر رزرو هتل اتاق ها و سوئیت های اقامتی، هتل ها دارای امکانات جنبی گوناگونی هستند. رستوران، استخر شنا، کافی شاپ و سالن اجتماعات نمونه‌هایی از امکانات هتل ها .

معمولا مشتریان هتل در اتاقها و سوئیت هایی که رزرو هتل دارای تخت خواب، توالت و حمام مجزا هستند ساکن می شوند. اتاقهای یک تخته و دوتخته مشتریان بیشتری دارند.


قیمت طراحی و قیمت چاپ

این نوع چاپگر ها به قیمت چاپ تکنولوژی استفاده از کاغذ ساده و کاغذ اندود شده تقسیم قیمت چاپ می شوند. چاپگر های جوهر افشان، که قطره های ریز جوهر را بر قیمت طراحی روی کاغذ می پاشند و چاپگر های الکترو فوتوگرافی  قیمت چاپ که در آنها از لیزر برای نوشتن روی یک طبلک استفاده می شود، با کاغذ ساده کار می کند. فرآینده های کاغذ اندود شده شامل تکنیک های زیر هستند. 1- حرارتی: المانهای حرارتی روی قیمت طراحی کاغذ حساس به حرارت می نویسند.2- الکتروسنستیو: بار الکتریکی، یک چاپ پوشش فلزی نازک را می سوزاند تا لایه زیریسیاه رنگ، ظاهر گردد.یکی از چاپگر های غیر ضربه ای که تصاویر ماتریسی تولید می کند، چاپگر ماتریسی - حرارتی است. قیمت طراحی هد در طول خط چاپ حرکت می کند و با گرم کردن کاغذی که قبلا قیمت چاپ روی آن عملیات شیمیایی خاص انجام گرفته است، قیمت طراحی کاراکتر ها را چاپ می کند. سرعت چاپ معمولا از cps20 تا cps120(کاراکتر در ثانیه) است.


کارت ویزیت و چاپ تراکت

چاپگر ماتریسی، با حرکت انتخوابی مجموعه ای از سوزن ها و ایجاد نقاط تشکیل دهنده یک کاراکتر، چاپ تراکت کاراکتر مورد نظر را چاپ می کند. مکانیزم چاپگر ماتریسی،چرخشی کارت ویزیت نیست بلکخ در آن از یک ردیف  تا سوزن استفاده می شود. چاپگرهایی با تفتیک کارت ویزیت پذیری کم، معمولا از 7 تا 9 سوزن و چاپگرهایی با تفکیک پذیری زیاد از 18 تا 24 سوزن استفاده می کنند. هر چه تعداد سوزن ها بیشتر باشد، حروف چاپ شده به شکل واقعی خود شبیه تر خواهند بود. شکل کاراکتر ها در ROMذخیره می شوند.  ROM تعیین  می نماید چاپ تراکت که کدام یک از سوزت ها باید به نوار جوهر،ضربه تراکت بزنند. فرآیند ضربه در روش های سنتی انتقال مرکب به کاغظ به کار می رود. در این روش، کاغذ، حروف و نوار جوهر با هم پرس می شوند. چاپگرهای ضربه ای سوزن ها را به نوار جوهر می فشارند تا کاراکتر مورد نظر بر چاپ تراکت روی کاغذ چاپ شود. چاپگرهای ضربه ای، دارای 7، 9، 18 یا 24 سوزن است. این سوزن ها با سیم پیچ کنترل می شوند. یک کفشک که کارت  ویزیت در شیار یک میله استوانه ای در گیر است، هد چاپگر را در عرض ناحیه چاپ حرکت می دهد.